Mu Online
Forum o Mu Online
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Mu Online Strona Główna
->
Serwery Prywatne.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Administacja
Poradnik Mu Online
Chaos Goblin Machine
Postacie
Publikacja Serwerów
Serwery Prywatne.
Różne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MrCien
Wysłany: Wto 13:27, 24 Lut 2009
Temat postu:
Widzisz, carmen Ci pomoze ;/
Vigil
Wysłany: Nie 11:51, 01 Kwi 2007
Temat postu:
Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1112802
Ernest
Wysłany: Śro 10:56, 05 Lip 2006
Temat postu: Inne Problemy
Spis treści :
1. Nie widać okna logowania
2. Po minucie mam Disconnect
3. Jak dodać tabele Reset
4. Przy "Restore databse" wyskakuje mi error
5. Błąd w 5 linku
6. Błąd w 1 lub 2 linku. Cannot connect to update server
7. Spoty
8 .Odblokowanie portów w lanie
9. Zmiana portu GamServera
AD 1. Post Kicok
1.) Sprawdzić WSZYSTKIE IP:
QUOTE
MuServer\CS\ConnectServerList.dat -> 127.0.0.1
MuServer\CS\data\ConnectServerList.dat -> 127.0.0.1
MuServer\CS\data\ServerList.dat -> IP zewnętrzne lub max. 15-znakowa domenka
MuServer\data\CommonServer.cfg-> 3x 127.0.0.1
MuServer\data\IpList.dat -> 127.0.0.1
MuServer\data\lang\kor\CommonLoc.dat -> 127.0.0.1
MuServer\data\lang\chs\CommonLoc.dat -> 127.0.0.1
MuServer\links\04.lnk -> 127.0.0.1
MuServer\links\08.lnk -> 2x 127.0.0.1
2.) Sprawdzić czy w którymś z linków nie ma jakiegoś błędu, oraz czy CS załadował się prawidłowo
3.) Łaczyć się na IP: 127.0.0.1 i port: 44405
4.) Jeśli rozłączy od razu:
- Wyłaczyć wszystkie FireWalle
- Wyłączyć też Windowsowskiego FireWalla, lub dodać do listy wyjątków porty 44405 i 55901
- sprawdzić innego klienta
5.) Jeśli rozłączy dopiero po kliknięciu na serwer:
- Założyć sobie jakąś max. 15-znakową domenkę (np. w
http://dyn.pl
) na swoje IP zewnętrzne (http://whatismyip.com)
- Wpisać ją do pliku MuServer\CS\data\ServerList.dat zamiast adresu IP
- dopisać do pliku C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts taką linijke:CODE127.0.0.1 twoja_domena.pl
- łączyć się na IP: 127.0.0.1 lub na swoją domenę i port: 44405
6.) Jeżeli dalej występują problemy:
- wyłaczyć wszystkie programy które mogą ingerować w połączenie z serwerem, np. PortTunnel, nadgorliwy Antywirus, NetLimiter
- Zmienić pliki serwerowe
7.) Jeżeli ty możesz grać a inni nie:
- Sprawdzić swoje IP przez: (start -> uruchom -> cmd -> enter -> ipconfig -> enter)
- Sprawdzić swoje IP przez: (http://whatismyip.com)
8.) Jeżeli się różnią:
- poprosić administratora waszej sieci, żeby przekierował na wasz komputer porty 44405 i 55901
- Upewnić się, że w pliku MuServer\CS\data\ServerList.dat jest domenka przekierowywująca na wasze IP zewnętrzne (http://whatismyip.com) lub po prostu IP zewnętrzne
AD 2. DC po minucie
Aby poprawinie sie płączyc z serverem nalezy to robic na porcie Connect servera (CS ,3 link ) stadardowo ma on port 44405 ,po zalogowaniu na tym porcie zostajemy przerzuceni na port Gamservera (GS , 8 link) standardowy port 55901 , gdy połączymy sie bezposrednio na port GSa po około minucie dostajemy DC teraz już chyba wiecie jak sie łączyc i na co
AD 3. Tabela Reset
OK zaczynamy
START >Programy>Microsoft SQL Server>Enterprise Manager
Rozwijamy drzewko po lewej stronie "Local>Database>MuOnline>Tables i klikamy prawym myszki na Tables
wybieramy Design Table
Zjeżdzamy na sam dół tej tabeli i w 1 wwolnym polu tuz za polem Quest wpisujemy Reset w Data type zaznaczamy int zapisujemy zamykamy
W tabelce ponizej w polu Default Value dopisujesz 0
Skrypt do takich ustawień bedzie wyglądał mniej więcej tak :CODE
UPDATE Character
SET clevel= ('1') , experience= ('0') , Money=Money-50000000 , LevelUpPoint = LevelUpPoint + (250 * (Reset + 1)) , Strength= ('22') , Dexterity= ('25') , Vitality= ('20') , Energy= ('15'),
Inventory= null , MapNumber= ('0') , MapPosX= ('133') ,MapPosY= ('133')
FROM Character JOIN MEMB_STAT ON Character.Accountid=Memb_Stat.memb___id
WHERE clevel>349 and Money>=50000000 AND Memb_Stat.ConnectStat = 0
Reset ten jest płatny "Money>=50000000" czyli kosztuje 50 kk mozesz wpisując tu inną liczbe zmienic to . za kazdego resa dostaje sie 250 pkt (czyli 1 res 250 drugi 500 itd itd ) mozna to zmienic tu : "LevelUpPoint= 250*Reset" zmieniając liczbe 250 na co chcesz
AD 4. Błąd przy Restore Database
Najczęstszą przyczyną błedu w tymnm miejscu jest źle podana scieżka do pliku otóż przy Restore database w zakładce Options mamy sciezki do logów
Jesli natomiast macie server na D:/ wystarczy tylko zmienic lliterki z C:/ na D;/ wielkosc liter nie ma tutaj znaczenia
AD 5.Bład w 5 linku
Taki oto bład możemy mieć z dwóch powodów
1. źle skonfigurowane ODBC
Należy sprawdzić czy łączymy siie z naszym sql serverem czyli wpisac nazwe naszgo kmputera w to miejsce :
Jak sie dowidzieć jaką nazwe ma nasz komputer ?
klikamy ikonke SQL servera
2. złe wpisy w plikach svconfig.ini
Poprawne wpisy w plikach :
Muserver/rankingServer/svconfig.ini
CODE[odbc_setting]
dbname=Ranking
odbc_dsn=Ranking
odbc_uid=sa
odbc_pass=byw
odbc_con_count=40
[pim_setting]
queue_no=4
workerthread_no=10
Muserver\MU2003_EVENT_SERVER\DATA
CODE
[pim_setting]
queue_no=4
workerthread_no=4
[odbc_connection]
mu2003_dbname = Ranking
mu2003_dsn = Ranking
mu2003_uid = sa
mu2003_pass = byw
AD 6.Bład w 1 lub 2 linku. Cannot connect to update server
1) Wchodzimy do folderu danego dataservera (1 link to dataserver1 2 link to dataserver2)
2) edytujemy plik wz_update.ini
CODE
[UPDATE_DATA]
Version=00.42.00
SkipUpdate=1
SkipUpdate MUSI byc rowne 1 a nie 0. Zapisujemy plik, klikamy na niego prawym -> właściwości i zaznaczamy tylko do odczytu. OK.
Bug powinien zniknac.
Regarts, Amelek
AD.7 Spoty
Gotowe spoty umiieszczamy w pliku /data/Monstersetbase.txt tuz pod rozmieszczeniem golden mobów
CODE
3
//LORENCIA
//lorencia na lewo od kowala
95 0 5 85 105 100 118 -1 4 //Spirit Sorcerer
94 0 5 85 104 101 118 -1 4 // Spirit Knight
93 0 5 85 106 100 117 -1 4 // Spirit Beast
92 0 5 84 105 101 117 -1 4 // Elite Orc
40 0 5 139 218 142 223 -1 7 //lt7 cmentarz
35 0 5 139 218 142 223 -1 3 //lt7 cmentarz
//////////////////////////////////////////////////////Wersja 0.97j////////////////////////////////////////
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------
//lora za rzeka cc mobs
145 0 5 10 135 11 140 -1 2
146 0 5 10 135 11 140 -1 2
147 0 5 10 135 11 140 -1 2
149 0 5 10 135 11 140 -1 2
//-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
//potion girl
66 0 2 141 74 144 77 -1 8 //cursed king
//DAVIAS
//zamki
20 2 5 225 225 225 235 -1 12 //davias elite yeti (prawy zamek)
20 2 2 25 25 15 25 -1 12 //davias elite orc(lewy zamek)
57 2 5 40 55 41 57 -1 6 //invalidzi davias
57 2 5 40 55 41 57 -1 6 //invalidzi davias
//prawe wyjscie
40 2 5 240 88 240 90 -1 7 //lt7 w davias
35 2 5 240 88 240 90 -1 3 //lt7 w davias
42 2 5 198 83 202 86 -1 8 //death dragon
//NORIA
57 3 3 163 71 161 78 -1 10 //invalidzi noria
42 3 5 148 102 152 106 -1 8 //death dragon
//LOSTTOWER
40 4 5 54 88 54 94 -1 7 //lt7
35 4 5 54 88 54 94 -1 3 //lt7
//STADIUM
//klatka2
67 6 5 44 71 50 78 -1 6 // Metal Barlog
//klatka3
66 6 5 44 53 51 60 -1 6 //Cursed King
//klatka5
130 6 5 25 53 33 60 -1 8 //Spirit Sorcerer
//klatka7
77 6 5 8 71 14 78 -1 5 //Dark Phoenix
//klatka8
72 6 5 9 54 14 60 -1 5 //Phantom Knight
////////////////////////////////////// WERSKA 0.97j //////////////////////////////////////
//----------------------------------------------------------------------------------------------//
//klatka xx
166 0 1 150 140 150 140 -1 1
148 6 6 26 70 33 75 -1 4
143 6 6 26 70 33 75 -1 4
156 6 6 45 35 50 40 -1 4
158 6 6 45 35 50 40 -1 4
155 6 6 25 35 30 40 -1 4
159 6 6 25 35 30 40 -1 4
//klatkla xx
150 6 6 28 90 32 93 -1 4
151 6 6 28 90 32 93 -1 4
//klatka moby gracze
170 6 6 10 90 14 93 -1 4
167 6 6 10 90 14 93 -1 4
168 6 6 10 90 14 93 -1 4
163 6 6 10 90 14 93 -1 4
164 6 6 10 90 14 93 -1 4
169 6 6 10 90 14 93 -1 4
165 6 6 10 90 14 93 -1 4
166 6 6 10 90 14 93 -1 4
//klatka xx
157 6 3 10 35 13 40 -1 10 //princess tiara
//-------------------------------------------------------------------------------------------------
//ATLANS
//wejscie od tarkan
49 7 5 25 225 28 222 -1 8 //hydry
48 7 5 48 223 44 219 -1 8 //lizard
//prawe wyjscie z miasta
45 7 10 21 41 21 46 -1 15 //Bahamut
//TARKAN
59 8 5 32 210 35 211 -1 8 //tarkan zaikany
58 8 5 32 210 35 211 -1 10 //tarkan tantale
57 8 5 40 55 41 57 -1 6 //invalidzi tarkan
end
AD 8. Odblokowywanie portów na lanie
Jesli server lanu stoi na linuxie i korzysta z iptables podajesz adminowi takią regułke
# otwieramy te powyzej 1025
$ip -A INPUT -p tcp --destination-port 44405 -j ACCEPT
$ip -A INPUT -p tcp --destination-port 55901 -j ACCEPT
#pozwalamy forwardowac porty
$ip -A FORWARD -p tcp --dport 44405 -j ACCEPT
$ip -A FORWARD -p tcp --dport 55901 -j ACCEPT
# muonline - przekierowanie
$ip -t nat -A PREROUTING -p tcp --destination-port 44405 -j DNAT --to-destination 192.168.0.2
$ip -t nat -A PREROUTING -p tcp --destination-port 55901 -j DNAT --to-destination 192.168.0.2
oczywiscie adres 192.168.0.2 zamieniasz na swoje IP
AD 9. Zmiana portu Gamservera
musisz zmienic wpisy w kilu miejscach ustalmy ze zmieniasz port z 55901 na 59999
na początek link nr 8 CODEC:\Muserver\GameServer\gameserver.exe 127.0.0.1 55870 127.0.0.1 55684 59999
Muserver\CS\ConnectServerlist.dat
CODE0 "Mastah_Mu" "127.0.0.1" 59999 "SHOW"
Muserver\Cs\data\Serverlist.datCODE0 "Mastah_Mu" "domena lub zew IP" 59999 "SHOW"
Muserver\CS\data\ConnectServerlist.datCODE0 "Mastah_Mu" "127.0.0.1" 59999 "SHOW"
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin